Grattis svärmor på födelsedagen...

Med ett fyrfaldigt leve så utbringar vi på Skördevägen Hurra...hurra...hurra...hurra för Laila på sin födelsedag. Laila har fått ett till år på nacken som Åke Winterås skulle ha sagt, men jag kan nämna att vi redan varit där och smaskat och ätit både smörgåstårta och Görans goda saffrankaka...mycket gott.
 
 
Grattis Laila på födelsedagen...
 
 
 
Villa-Lidköping smygstartade seriepremiären redan i fredags mot Tellus och som väntat så fick de möta en av de många bussar som blir att parkera den i straffområdet i vinter. Villa vann rättvist med 3-1 (mitt tips 4-1) efter ha legat under med 0-1 i halvtid. Jag antar att det många matcher med liknande matchbild i vinter och det är bara för Villa att vänja sig med låga försvar. Nu väntar Edsbyn hemma på onsdag 31 /10 eftersom Hammarbymatchen blev framskjuten pga isproblem.
 
 
 
Tränartrion frv Sixtensson, Arvidsson & Backman...
 
 
 
 
Från Nya Zeeland kom denna "snap" av Linnea eftersom sommaren är på ingång. Bilden är från stadsdelen Takapuna i Auckland. Mac´s Brew lanserar ett nytt öl i restaurangen som Linnéa jobbar i och hur det smakar får jag nog snart rapport om...samtidigt kontrar jag med Spendrups del av vårt hemkära sortiment.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vill ni...så hörs vi...

Kommentera här: